March 6th, 2017

Account Manager Telesales

Du kommer til at arbejde i en succesfuld vækstvirksomhed med salg af produkter og serviceydelser til både egne og nye kunder i form af virksomheder og organisationer. Du trives med at arbejde med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab, og du kan arbejde selvstændigt på et højt aktivitetsniveau. Du kan administrere hele salgsprocessen fra start til slut, hvilket indebærer at ringe kunderne op, lave en behovsanalyse, sende tilbud og nøje følge op, indtil ordren er i hus. Du kommer til at sælge produkter fra vores kontorsegment, dvs. tilpassede kundeløsninger i form af dokument- og posthåndtering og kommunikationsløsninger.

Ansvarsområde:

  • Selvstændigt arbejde og ansvar for at udvikle salget via telefon hos en defineret kundeportefølje samt opsøgning af nye kunder.
  • Ansvar for eget salgsbudget.
  • Arbejde med service- og finansieringsløsninger.
  • Salg af specifikke centrale produkter, primært frankeringsmaskiner, og leadgenerering af øvrige produkter til kollegaer.
  • Kommunikation med kundesupport og andre salgskanaler for derved at udveksle relevant information om produkter, ydelser og kundebehov.
  • Forbedring af kundetilfredshed gennem hurtig besvarelse af kundehenvendelser

 

Personlig profil:

Dette er en god mulighed for dig, som i dag arbejder indenfor salg og har skabt gode salgsresultater over en længere periode. Du ønsker nu at fortsætte din salgskarriere i en ny og spændende virksomhed, hvor du med dit stærke drive og ønske om at vinde kommer til at få succes. Som person er du selvkørende og selvstændig samt god til at skabe relationer og generere salg. Du er troværdig og ærlig i din fremtoning overfor kunder og kollegaer. Du har som minimum nogle års salgserfaring med telefonsalg i B2B segmentet. Det er meget vigtigt, at du kan arbejde struktureret og effektivt i dit salgsarbejde. Du er vant til at vedligeholde din egen salgsplanlægning og have mange kundekontakter i løbet af en dag. Et højt aktivitetsniveau er helt afgørende, og det skal derfor falde dig naturligt at have en hektisk arbejdsdag. Erfaring indenfor branchen er en fordel. Skriftligt og mundtligt dansk og engelsk er et krav.

Vi tilbyder:

Du kommer til at få rig mulighed til at udvikle dig i en succesfuld vækstvirksomhed, og du vil få stor indflydelse på din egen løn og personlige succes. Hos Neopost Danmark A/S sætter vi pris på at udføre vores arbejde professionelt, og vi behandler vores kunder med god service og support. Du vil blive en del af et kompetent team, og vi vil sørge for, at du får en grundig introduktion og oplæring. Vi forventer, at du motiveres af at opnå resultater, og vi tilbyder derfor en attraktiv løn som består af fast løn samt provision.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte:

Maria Tørnblad, Customer Relations Manager: + 45 26 37 43 50 / mat@neopost.dk

Lars Espen Aasheim, Sales Manager SMB: + 47 90 56 10 22 / l.aasheim@neopost.no

Hjalmar Frisell, Rekrutteringsansvarlig: + 46 70 991 96 90 / h.frisell@neopost.se

 

Send venligst din ansøgning markeret ”Account Manager Telesales” til career@neopost.se hurtigst muligt og senest d. 24 marts 2017 til career@neopost.se. Vi indkalder løbende til samtaler.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.