Mange virksomheder kan via en digital transformation på tværs af forskellige processer få glæde af fordelene forbundet med automatisering. Disse omfatter tids- og omkostningsbesparelser, driftseffektivitet og forbedret ensartethed. Men når folk arbejder hjemmefra, ender processer ofte med at blive...
Digitale kanaler giver virksomheder rentable og hurtige metoder til at kommunikere med kunderne. Selvom digital kommunikation er vokset og blevet mere populært, har den dog ikke erstattet traditionel fysisk post – for nogle ting er det altid bedre at sende og modtage i fysisk form . Som en...
Det er nogle gange nemt at glemme, at vi ikke altid har haft e-mails, sociale medier og sms'er. På trods af vores næsten konstante eksponering for digitale kommunikationsformer spiller fysisk post stadig en vigtig rolle i det samlede kommunikationslandskab . Hvis trykt kommunikation bruges på det...
Kunder modtager, deler og søger information på mange forskellige måder i dag. De skimmer e-mails, tjekker SMS-påmindelser, søger på nettet og modtager brochurer og breve med posten m.m. Så for at engagere kunderne på en vellykket måde via kommunikation, er virksomhederne nødt til at vide, hvordan...
Kommunikationsprocesser med afgrænsede forretningsområder kan føre til ineffektivitet og påvirke kundetilfredsheden. Centralisering og automatisering kan give et bedre udgangspunkt.
Eftersom der i dag findes så utroligt mange måder at kommunikere med kunder på – trykt post, e-mail, sociale medier osv. – er det vigtigt at have en god strategi for kommunikation på flere kanaler. At give kunderne mulighed for at vælge, hvordan de ønsker at blive kontaktet og tilpasse...