Result for "Kundeloyalitet"

Sådan forvandler du dit hjemmekontor fra halvdigitaliseret til fuldt digitaliseret

Sådan forvandler du dit hjemmekontor fra halvdigitaliseret til fuldt digitaliseret

Mange virksomheder kan via en digital transformation på tværs af forskellige processer få glæde af fordelene forbundet med automatisering. Disse omfatter tids- og omkostningsbesparelser, driftseffektivitet og forbedret ensartethed. Men når folk arbejder hjemmefra, ender processer ofte med at blive...
Hvorfor fysisk og digital post bør eksistere side om side i din postproces

Hvorfor fysisk og digital post bør eksistere side om side i din postproces

Digitale kanaler giver virksomheder rentable og hurtige metoder til at kommunikere med kunderne. Selvom digital kommunikation er vokset og blevet mere populært, har den dog ikke erstattet traditionel fysisk post – for nogle ting er det altid bedre at sende og modtage i fysisk form . Som en...
Spiller fysisk post stadig en rolle inden for kundekommunikation?

Spiller fysisk post stadig en rolle inden for kundekommunikation?

Det er nogle gange nemt at glemme, at vi ikke altid har haft e-mails, sociale medier og sms'er. På trods af vores næsten konstante eksponering for digitale kommunikationsformer spiller fysisk post stadig en vigtig rolle i det samlede kommunikationslandskab . Hvis trykt kommunikation bruges på det...
Positiv påvirkning af bundlinjen gennem kommunikation på flere kanaler

Positiv påvirkning af bundlinjen gennem kommunikation på flere kanaler

Kunder modtager, deler og søger information på mange forskellige måder i dag. De skimmer e-mails, tjekker SMS-påmindelser, søger på nettet og modtager brochurer og breve med posten m.m. Så for at engagere kunderne på en vellykket måde via kommunikation, er virksomhederne nødt til at vide, hvordan...
Giver ophævelse af afgrænsede forretningsområder bedre kundekommunikation?

Giver ophævelse af afgrænsede forretningsområder bedre kundekommunikation?

Kommunikationsprocesser med afgrænsede forretningsområder kan føre til ineffektivitet og påvirke kundetilfredsheden. Centralisering og automatisering kan give et bedre udgangspunkt.
At mestre kommunikation på flere kanaler

At mestre kommunikation på flere kanaler

Eftersom der i dag findes så utroligt mange måder at kommunikere med kunder på – trykt post, e-mail, sociale medier osv. – er det vigtigt at have en god strategi for kommunikation på flere kanaler. At give kunderne mulighed for at vælge, hvordan de ønsker at blive kontaktet og tilpasse...
Subscribe to RSS - Kundeloyalitet