Mange virksomheder kan via en digital transformation på tværs af forskellige processer få glæde af fordelene forbundet med automatisering. Disse omfatter tids- og omkostningsbesparelser, driftseffektivitet og forbedret ensartethed. Men når folk arbejder hjemmefra, ender processer ofte med at blive...
Digitale kanaler giver virksomheder rentable og hurtige metoder til at kommunikere med kunderne. Selvom digital kommunikation er vokset og blevet mere populært, har den dog ikke erstattet traditionel fysisk post – for nogle ting er det altid bedre at sende og modtage i fysisk form . Som en...
Det er nogle gange nemt at glemme, at vi ikke altid har haft e-mails, sociale medier og sms'er. På trods af vores næsten konstante eksponering for digitale kommunikationsformer spiller fysisk post stadig en vigtig rolle i det samlede kommunikationslandskab . Hvis trykt kommunikation bruges på det...
Kunder modtager, deler og søger information på mange forskellige måder i dag. De skimmer e-mails, tjekker SMS-påmindelser, søger på nettet og modtager brochurer og breve med posten m.m. Så for at engagere kunderne på en vellykket måde via kommunikation, er virksomhederne nødt til at vide, hvordan...
Kommunikationsprocesser med afgrænsede forretningsområder kan føre til ineffektivitet og påvirke kundetilfredsheden. Centralisering og automatisering kan give et bedre udgangspunkt.
At starte en forretning op er forbundet med en masse udfordringer, og mange overlever ikke de første tre år. I USA klarer 25 % af de mindre virksomheder sig ikke igennem det første år, mens 36 % mislykkes i løbet af deres andet år og 44 % i det tredje år.
Eftersom der i dag findes så utroligt mange måder at kommunikere med kunder på – trykt post, e-mail, sociale medier osv. – er det vigtigt at have en god strategi for kommunikation på flere kanaler. At give kunderne mulighed for at vælge, hvordan de ønsker at blive kontaktet og tilpasse...
Kunder har i dag mange valgmuligheder, og de bliver konstant bombarderet af virksomheder, der prøver på at komme i kontakt med dem gennem en række forskellige kommunikationskanaler. Hvis du vil blive hørt over støjen og opnå et acceptabelt afkast, skal din markedsføring gøre et indtryk . En måde,...
Alle virksomheder ønsker at have en god kommunikation, og det betyder at få det rette budskab ud til kunderne til tiden og på den rette måde. Virkeligheden er dog desværre lidt anderledes. Det er langt fra enkelt at opnå dette! Virksomhederne har i dag mange måder at kontakte kunderne på , herunder...
Ifølge Forrester Research kan kundeoplevelser (CX – customer experience) defineres som, "måden, hvorpå kunder opfatter deres interaktioner med din virksomhed" . Hele kundens rejse – fra den første kontakt til eftersalgssupport og alt i der mellem – er en del af CX, og varige relationer opbygges ved...