Result for "Software Til Administration Af Kunderelationer"

Giver ophævelse af afgrænsede forretningsområder bedre kundekommunikation?

Giver ophævelse af afgrænsede forretningsområder bedre kundekommunikation?

Kommunikationsprocesser med afgrænsede forretningsområder kan føre til ineffektivitet og påvirke kundetilfredsheden. Centralisering og automatisering kan give et bedre udgangspunkt.
At mestre kommunikation på flere kanaler

At mestre kommunikation på flere kanaler

Eftersom der i dag findes så utroligt mange måder at kommunikere med kunder på – trykt post, e-mail, sociale medier osv. – er det vigtigt at have en god strategi for kommunikation på flere kanaler. At give kunderne mulighed for at vælge, hvordan de ønsker at blive kontaktet og tilpasse...
Opnå mere med din markedsføring

Opnå mere med din markedsføring

Kunder har i dag mange valgmuligheder, og de bliver konstant bombarderet af virksomheder, der prøver på at komme i kontakt med dem gennem en række forskellige kommunikationskanaler. Hvis du vil blive hørt over støjen og opnå et acceptabelt afkast, skal din markedsføring gøre et indtryk . En måde,...
Hvad er Customer Experience?

Hvad er Customer Experience?

Ifølge Forrester Research kan kundeoplevelser (CX – customer experience) defineres som, "måden, hvorpå kunder opfatter deres interaktioner med din virksomhed" . Hele kundens rejse – fra den første kontakt til eftersalgssupport og alt i der mellem – er en del af CX, og varige relationer opbygges ved...
Subscribe to RSS - software til administration af kunderelationer