27. Marts 2018

Sådan kan du bruge mindre tid på at få posten ud af døren

Sådan kan du bruge mindre tid på at få posten ud af døren

Alle virksomheder sender en bred vifte af post – fakturaer, tilbud, salgsbrochurer, marketingmateriale mm. Disse skal være lette at oprette, distribuere, læse og forstå samt formidle et professionelt billede af virksomheden. Det lyder simpelt, men udgående post viser sig at være en udfordring for mange.

Mange organisationer kæmper med ineffektive processer til administration af post, hvilket fører til forsinkelser, fejl og højere portoomkostninger. Udfordringerne stammer ofte fra afhængighed af manuelle processer, hvor virksomhederne fortsat holder fast i ineffektive arbejdsgange, som ikke kan skaleres til at håndtere større mængder post.

I teorien letter strømlinede digitale processer presset med den udgående post, hvilket reducerer de påkrævede ressourcer betydeligt, samtidig med at der sikres nøjagtighed og konsistens. Det kan imidlertid være vanskeligt at omsætte teori til praksis, især når virksomhederne ikke ved, hvor de skal starte, og hvad de bør prioritere.

For at forenkle tingene har vi udarbejdet denne vejledning, som udforsker de mest almindelige udfordringer, som virksomheder står over for, når de håndterer udgående post, og rollen, som digitale værktøjer spiller i at skabe moderne, strømlinede processer, der kan håndtere postkrav under udvikling.

Vejledningen dækker:
• Problemet med manuelle postløsninger
• Hvordan postautomatisering sparer tid og øger nøjagtigheden

  •  Kuverteringsmaskiner
  • Løsninger til administration af udgående post