Offer exceptionel Customer Experience

Skab den ultimative kunderejse!
Danske virksomheder kan øge Customer Experience (CX) og forbedre ROI på samme tid.

Skræddersyet kundekommunikation giver meningsfyldte kunderejser.
Se videoen herover.
_____________________________________________________________________________________________________________________

Quadient Inspire - kort fortalt …
Quadient Inspire er et samlende stykke software til at sikre den optimale Customer Experience for jeres kunder. Alt sammen leveret fra én platform. Af ikke-programmører.

Hvad er Customer Experience? (CX)
Den positive Customer Experience kommer af
at levere individuelt og relevant indhold ...
når kunden ønsker det
   (timing)
hvor kunden ønsker det
   (inbox, on demand, e-boks, i postkassen etc)
hvordan kunden ønsker det
   (e-mail, sms, bestseller liste, anbefalet brev etc.) 

Spørg, så vi kan svare!
Hvad vil I gerne forbedre med Quadient? Spørg Quadient specialist Casper Bech Andersen på
tlf. 40 60 64 05 eller cba@neopost.dk

(1) Customer Journey Mapping

Create & Connect ...

Create
Opret sofistikerede kunderejser hurtigt og nemt med ”drag and drop” og brugerdefinerede designmuligheder.

Connect
Forbind Customer Journey til ”real-time” data og kundekommunikation for øjeblikkelig forhåndsvisning af kontaktpunkter langs rejsen.

Sofistikerede kunderejser med Customer Journey Mapping

... Collaborate & Act

Collaborate
Samarbejd på tværs af indhold og del feedback i realtid via Inspire Customer Journey ”social commenting”.

Act
Reager hurtigt ved at sætte kommunikationsdesignere i stand til at se og lave foreslåede ændringer i realtid.

Spørg, så vi kan svare!
Spørg Quadient specialist Casper Bech Andersen på
tlf. 40 60 64 05 eller cba@neopost.dk

Samarbejd og reager hurtigt på ændringer i realtid
(2) Alle vinder!

Set fra firmaets synsspunkt

  • Øget kundeloyalitet giver øget genkøbsrate
  • Grafisk overblik over den enkelte kundes købsrejse. I real-tid! Og for alle medier!
  • Kortere responstid for skræddersyede marketingaktiviteter
  • Alt kommunikation fra 1 platform
  • Nemmere produktion af personlig, strømlinet kommunikation til den enkelte kunde
  • Reducerede lønomkostninger fra færre, interne “eksperter” og konsulenter
  • Færre interne “medarbejder siloer” til glæde for samarbejdet mellem afdelingerne
  • Øget medarbejdertilfredshedshed fra simplere, tværgående opgaver
  • Nem og forbedret data integration
  • Nemt overblik og sammenhæng for hver enkelt kundes data (GDPR relevant)
  • Forbedret ROI samlet set
Quadient Inspire øger jeres virksomheds effektivitet på utallige måder

Set fra kundens synsspunkt

  • Kunden modtager kun relevant kommunikation på sin måde
  • Kunden har frit valg af kommunikationskanal (køb via app, MMS om afhentning, faktura i e-boks, e-mail med hotte nyheder, katalog på print, alt On Demand etc.)
  • Kunden får en forbedret kundeoplevelse samlet set (Customer Experience).

 

Spørg, så vi kan svare!
Spørg Quadient specialist Casper Bech Andersen på
tlf. 40 60 64 05 eller cba@neopost.dk

Kunden vælger helt selv, hvordan de modtager den information som er relevant for dem
(3) Customer Communication Management (CCM)

Strømlinede processer og øget effektivitet

  • Lav, godkend og send kommunikation hurtigt fra en enkelt platform gennem et væld af kanaler
  • Færre interne “medarbejder siloer” til glæde for samarbejdet mellem afdelingerne
  • Benyt eksisterende data og skabeloner til at producere personlig omni-kanal kommunikation
Quadient Inspire øger effektiviteten af jeres virksomhed på flere måder

Giv mere magt til medarbejderne og opnå gennemsigtighed

  • Giv dine medarbejdere magt til at lave indholdsændringer
  • Reducer belastningen på IT-afdelingen
  • Hurtigere gennemgangs- og godkendelsesprocesser
  • Vejled kundeservice medarbejdere gennem enhver interaktion

 

Spørg, så vi kan svare!
Spørg Quadient specialist Casper Bech Andersen på
tlf. 40 60 64 05 eller cba@neopost.dk

Giv dine medarbejdere mere magt
(4) Videoer

Se i videoen herover, hvor simpelt det kan være at:

  • Få overblik over kundens rejse (via Customer Journey Mapping)
  • Lav relevant indhold til jeres kunder. Når de vil … og hvor de vil!
  • Imødekomme kundens præferencer og ønsker
  • Kontakte kunderne på ALLE kanaler. Uden brug af eksperter!
  • Servicere kunderne nemt og hurtigt
  • Samle alt data ét sted. Og få kvaliteten vurderet automatisk

 

Customer Experience vedrører os alle som forbrugere. Og gøres det nemt og personligt, kommer kunden igen. Se videoen herover.

Spørg, så vi kan svare!
Spørg Quadient specialist Casper Bech Andersen på
tlf. 40 60 64 05 eller cba@neopost.dk